Estándares Música
BLOQUE 1: ESCOITA
| |||||||
1
|
1º-EMB1.1.1-Manipula e explora as calidades sonoras do corpo, dos instrumentos, dos obxectos, dos animais e da voz.
|
2º-EMB1.1.1-Manipula e coñece alugunhas calidades sonoras do corpo, dos instrumentos, dos obxectos, dos animais e da voz.
| |||||
2
|
1º-EMB1.1.2-Representa graficamente ou corporalmente estas calidades: son curto, longo, ascendente e descendente, forte, piano, agudo e grave.
|
2º-EMB1.1.2-Representa graficamente e corporalmente estas calidades: son curto, longo, ascendente e descendente, forte, piano, agudo e grave.
|
3º-EMB1.4.3-Representa graficamente, con linguaxe convencional ou non, a música escoitada.
|
4º-EMB1.5.3-Representa graficamente, con linguaxe musical convencional ou non, a música escoitada.
|
5º-EMB1.6.3-Representa graficamente, con linguaxe musical convencional ou non, os trazos característicos da música escoitada.
| ||
3
|
1º-EMB1.1.3-Recoñece e discrimina os sons do seu contexto.
|
2º-EMB1.1.3-Recoñece e discrimina os sons do seu contexto.
|
3º-EMB1.2.1-Describe e dá información sobre elementos da linguaxe musical presentes nas manifestacións musicais e nos sons do contexto.
|
4º-EMB1.2.1-Describe e dá información sobre elementos da linguaxe musical presentes nas manifestacións musicais e nos sons do contexto.
|
5º-EMB1.2.1-Describe e dá información salientable sobre acento, pulso e calidades do son presentes nas manifestacións musicais e nos sons do contexto.
|
6º-EMB1.1.1-Identifica, clasifica e describe as calidades dos sons do contexto natural e social, utilizando un vocabulario preciso.
| |
4
|
3º-EMB1.1.4-Identifica manifestacións artísticas propias de Galicia.
|
4º-EMB1.1.4-Identifica e valora as manifestacións artísticas propias de Galicia.
|
5º-EMB1.7.1-Identifica e difunde manifestacións artísticas propias de Galicia.
| ||||
5
|
1º-EMB1.1.5-Identifica voces masculinas e femininas.
|
2º-EMB1.1.5-Identifica voces masculinas, femininas e infantís.
|
3º-EMB1.3.1-Distingue tipos de voces e instrumentos, e agrupacións instrumentais ou vocais.
|
4º-EMB1.3.1-Distingue e clasifica tipos de voces e instrumentos, e agrupacións instrumentais ou vocais.
|
5º-EMB1.3.1-Distingue e clasifica tipos de voces, e agrupacións vocais e corais.
|
6º-EMB1.2.1-Distingue tipos de voces, instrumentos, variacións e contrastes de velocidade e intensidade, nas audicións musicais, con capacidade para emitir unha valoración destas.
| |
6
|
2º-EMB1.6.1-Recoñece e identifica algúns instrumentos, e clasifícaos por familias.
|
4º-EMB1.4.1-Identifica de xeito visual e auditivo os instrumentos.
4º-EMB1.4.2-Clasifica os instrumentos por familias: vento, corda e percusión.
|
5º-EMB1.5.1-Identifica de xeito visual e auditivo os instrumentos.
5º-EMB1.5.2-Clasifica os instrumentos atendendo á súa forma de producir o son (aerófonos, cordófonos, membranófonos, idiófonos e electrófonos)
|
6º-EMB2.2.1-Recoñece e clasifica instrumentos acústicos e electrónicos, diferentes rexistros da voz, e agrupacións vocais e instrumentais.
6º-EMB2.1.1-Recoñece e describe as calidades da voz a través de audicións diversas.
| |||
7
|
3º-EMB1.3.2-Identifica variacións e contrastes de velocidade e intensidade tras a escoita de obras musicais.
|
4º-EMB1.3.2-Identifica e describe variacións e contrastes de velocidade e intensidade tras a escoita das audicións.
|
5º-EMB1.3.2-Identifica variacións e contrastes de velocidade e intensidade tras a escoita de obras musicais.
| ||||
8
|
1º-EMB1.2.1-Respecta os tempos de silencio para o bo estudo dos sons e a escoita das audicións
|
2º-EMB1.2.1-Respecta os tempos de silencio para o bo estudo dos sons e a escoita das audicións.
| |||||
9
|
1º-EMB1.2.2-Respecta as opinións dos seus compañeiros/as, así como do profesorado.
|
5º-EMB1.1.3-Respecta as opinións dos compañeiros e das compañeiras.
5º-EMB1.4.2-Planifica o traballo respectando as ideas e as contribucións das demais persoas.
| |||||
10
|
1º-EMB1.3.1-Coñece algunhas persoas compositoras e obras famosas.
|
2º-EMB1.3.1-Coñece algunhas persoas compositoras e relaciónaas coas súas obras.
|
6º-EMB1.2.2-Interésase por descubrir obras musicais de diferentes características, e utilízaas como marco de referencia para as creacións propias.
| ||||
11
|
4º-EMB1.4.3-Procura e presenta información sobre a música e os instrumentos doutras culturas.
|
5º-EMB1.4.1-Procura e selecciona a información de xeito autónomo e con sentido crítico.
5º-EMB1.5.3-Procura, organiza e presenta información musical.
|
6º-EMB2.3.1-Procura información bibliográfica, en medios de comunicación e en internet sobre cultura musical.
| ||||
12
|
5º-EMB1.4.3-Expón a información de maneira clara, limpa e ordenada, en varios soportes.
5º-EMB1.7.2-Expón a información recollida de xeito ordenado, e achega evidencias do traballo realizado.
5º-EMB3.3.3-Expón as valoracións e as informacións recollidas ao longo do proceso de creación.
|
6º-EMB2.3.2-Presenta e expón a información de xeito claro, ordenado e limpo en varios soportes.
| |||||
13
|
1º-EMB1.3.2-Coñece as figuras do/da director/ora de orquestra, instrumentista e público.
|
2º-EMB1.3.2-Coñece as figuras de compositor/ora, director/ora de orquestra, instrumentista e público, así como as súas funcións, respectando e valorando os seus respectivos traballos.
| |||||
14
|
2º-EMB1.4.3-Coñece e respecta as normas de comportamento básicas en concertos e outras representacións musicais.
|
3º-EMB1.1.3-Coñece, entende e cumpre as normas de comportamento en audicións e representacións musicais.
|
4º-EMB1.1.3-Coñece, entende e respecta as normas de comportamento en audicións e representacións musicais.
|
5º-EMB1.1.4-Coñece, entende e aplica as normas de comportamento en audicións e representacións musicais.
|
6º-EMB1.3.1-Coñece, entende e cumpre as normas de comportamento en audicións e representacións musicais.
| ||
15
|
1º-EMB1.4.1-Representa mediante diferentes técnicas os sentimentos que suscitou unha audición musical.
|
2º-EMB1.4.1-Representa mediante diferentes técnicas os contidos musicais traballados e os sentimentos que suscitou.
|
3º-EMB1.1.2- Manifesta sensacións, impresións e sentimentos que lle provoca as audicións musicais.
|
4º-EMB1.1.2-Manifesta sensacións, impresións e sentimentos que lle provoca as audicións musicais.
|
5º-EMB1.1.2-Manifesta as sensacións, as impresións e os sentimentos que lle provoca a audición dunha peza musical.
| ||
16
|
1º-EMB1.4.2-Emprega vocabulario básico musical adaptado ao seu nivel.
|
2º-EMB1.4.2-Emprega vocabulario musical adaptado ao seu nivel.
|
3º-EMB1.1.1-Expresa as súas apreciacións persoais sobre o feito artístico musical.
|
4º-EMB1.1.1-Expresa as súas apreciacións persoais sobre o feito artístico musical con seguridade.
|
5º-EMB1.1.1-Expresa e xustifica as súas apreciacións persoais sobre o feito artístico musical.
| ||
17
|
1º-EMB1.5.1-Coñece, identifica e representa elementos básicos da linguaxe musical: pulsación, longo, curto, rápido, lento, forte, piano, son, silencio, agudo, grave, pentagrama, clave de sol, branca e negra.
|
2º-EMB1.5.1-Coñece, identifica e representa elementos básicos da linguaxe musical: pulsación, longo, curto, rápido, lento, forte, piano, son, silencio, agudo, grave, pentagrama, clave de sol, branca, negra e parella de corcheas.
|
5º-EMB1.3.4-Identifica e utiliza correctamente os elementos da linguaxe musical traballados.
| ||||
18
|
3º-EMB1.4.1-Establece unha relación entre o que escoita e represéntao nun musicograma.
|
4º-EMB1.5.1-Establece unha relación entre o que escoita e represéntao nun musicograma ou partitura sinxela.
|
5º-EMB1.6.1-Transcribe unha audición á linguaxe musical convencional ou non convencional.
| ||||
19
|
1º-EMB1.5.2-Utiliza notación non convencional para representar elementos do son.
|
2º-EMB1.5.2-Utiliza notación convencional e non convencional para representar elementos do son.
|
3º-EMB2.1.2-Traduce á linguaxe musical convencional melodías e ritmos sinxelos.
|
3º-EMB2.1.2-Traduce á linguaxe musical convencional melodías e ritmos sinxelos.
|
3º-EMB2.1.2-Traduce á linguaxe musical convencional melodías e ritmos.
|
3º-EMB2.1.2-Traduce á linguaxe musical convencional melodías e ritmos dados e escoitados.
| |
20
|
1º-EMB1.1.4-Utiliza aplicacións informáticas e xogos para a discriminación auditiva.
1º-EMB1.5.3-Utiliza aplicacións informáticas sinxelas para realizar actividades musicais.
|
2º-EMB1.1.4-Utiliza aplicacións informáticas e xogos para a discriminación auditiva das calidades traballadas.
2º-EMB1.5.3-Utiliza aplicacións informáticas sinxelas para realizar actividades musicais.
|
4º-EMB1.5.4-Utiliza aplicacións informáticas para representar ou realizar tarefas de análise e produción musical.
| ||||
21
|
3º-EMB1.4.2-Identifica as partes dunha peza musical sinxela.
|
4º-EMB1.5.2-Identifica as partes dunha peza musical.
|
5º-EMB1.6.2-Identifica as partes dunha peza musical, e representa graficamente a súa estrutura.
| ||||
22
|
4º-EMB1.3.3-Identifica e completa os compases traballados.
|
5º-EMB1.3.3-Identifica e completa correctamente os compases traballados.
| |||||
23
|
6º-EMB1.3.2-Comprende, acepta e respecta o contido das normas que regulan a propiedade intelectual canto á reprodución e a copia de obras musicais.
| ||||||
BLOQUE 2: INTERPRETACIÓN MUSICAL
| |||||||
24
|
1º-EMB2.2.1-Interpreta individualmente ou en grupo un pequeno repertorio de cancións sinxelas.
|
2º-EMB2.3.1-Interpreta individualmente e en grupo un pequeno repertorio de cancións sinxelas.
|
3º-EMB2.1.3-Interpreta pezas vocais e instrumentais sinxelas con distintos agrupamentos con e sen acompañamento.
|
4º-EMB2.1.3-Interpreta pezas vocais e instrumentais con distintos agrupamentos, con e sen acompañamento
|
5º-EMB2.1.3-Interpreta pezas vocais e instrumentais con distintos agrupamentos, con e sen acompañamento
|
6º-EMB2.2.4-Interpreta pezas vocais e instrumentais de diferentes épocas, estilos e culturas para distintos agrupamentos, con e sen acompañamento
| |
25
|
1º-EMB2.1.1-Repite esquemas rítmicos escoitados.
|
2º-EMB2.1.1-Repite esquemas rítmicos escoitados.
| |||||
26
|
1º-EMB2.1.2-Elabora pequenos instrumentos con materiais de reciclaxe.
|
2º-EMB2.1.2-Crea instrumentos con materiais de reciclaxe.
|
3º-EMB2.3.2-Constrúe algún instrumento.
|
4º-EMB2.3.2-Constrúe algún instrumento orixinal ou similar a un existente.
|
5º-EMB2.3.2-Constrúe algún instrumento orixinal ou similar a un existente.
| ||
27
|
2º-EMB2.2.1-Consegue tocar algún fragmento melódico ou rítmico, ou acompañamento sinxelo, coa frauta e dos instrumentos da aula.
|
6º-EMB2.2.5-Coñece e interpreta cancións de distintos lugares, épocas e estilos, e valora a súa achega ao enriquecemento persoal, social e cultural.
| |||||
28
|
1º-EMB2.2.2-Realiza pequenas improvisacións melódicas sobre algunha base dada en pentafonía.
|
2º-EMB2.3.2-Improvisa melódicamente sobre unha base dada.
| |||||
29
|
1º-EMB2.2.3-Fai de xeito consciente o proceso da respiración.
|
2º-EMB2.3.3-Fai de xeito consciente o proceso da respiración.
| |||||
30
|
1º-EMB2.2.4-Le e interpreta ladaíñas e cancións ao unísono.
|
2º-EMB2.3.4-Le e interpreta con ritmo ladaíñas e cancións ao unísono.
| |||||
31
|
1º-EMB2.3.1-Acompaña cancións, danzas e textos con fórmulas rítmicas básicas.
|
2º-EMB2.4.1-Acompaña cancións, danzas e textos con fórmulas rítmicas básicas.
|
5º-EMB2.2.4-Realiza acompañamentos sinxelos de cancións e melodías relacionadas coa propia cultura.
| ||||
32
|
1º-EMB2.3.2-Xoga a pregunta-resposta con motivos melódicos e rítmicos.
|
2º-EMB2.4.2-Identifica a pregunta-resposta con motivos melódicos e rítmicos
| |||||
Comentarios
Publicar un comentario
Gracias polo interese e participación